..

God morgon! Eller kanske god eftermiddag för min del.. Vaknade och gick upp vid halv 10 i dag:) det va skönt för en gångs skull att gå upp så tidigt!:) hann å äta frukost och göra mig iordningnoch har redan varit inne i stan en liten stund, tog med mig min lilla valp Nelly så hon har fått åka lite tåg och buss och lärt sig träffa lite människor! Det gick jätte bra och nu så sitter vi på tåget hem! När vi kommer fram till Lindome ska vi gå en liten promenad och sen ta bussen hem igen:) alla tycker min hund e så sööt!:) och det är så sant(y) haha!! Men ni får ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi senare:) pusspåer!:)

Kommentarer
Postat av: amanda

häftig header du har ;)

2010-02-13 @ 20:13:58
URL: http://amandaahhhh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0