Go kväll!

Någon som vet nått bra som går på tv ikväll! jag har verkligen as tråkigt! sitter i soffan och ger min bror hand massage och huvudmassage. har nyssockså gett pappa handmassage, man måste ju smöra lite! haha nej men det vahan väl behövd eller vad man säger;s haha!

men nu har jag iallafall fixat mina naglar! är jätte nöjd! dom blev Asssssssssssss bra! jag e så himla naturbegåvad asså! jag vet, du är sååå avundsjuk på mig! hahah.. skämt å sida sötnosar!

aja, får väl ta å hitta på något innan jag blir fet!:O OMGGGG! haha.... hörs senare eller så hörs vi i morgon! :)



MIN NYA SLOGAN!


Mina RIKTIGA EGNA NAGLAR SOM JAG MÅLAT SJÄLV!!
 - jag vet jag har naturbegåvning , hihi!



Kommentarer
Postat av: Jennilie

Hej!



Jag och min mamma behöver hjälp med lite åsikter. Vi planerar att starta en webbutik med snygga kläder till billigt pris, och gör nu en liten marknadsundersökning för att se om vi är på rätt väg när det gäller val av kläder och prissättning.



Är väldigt tacksam om du vill kika in och lämna din åsikt, både ris och ros.



Länk till inlägget: http://dayswithjen.blogg.se/2010/february/utkast-feb-4-2010.html#comment



Kram Jennilie

2010-02-04 @ 22:25:37
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0