God dag kanske man ska säga

eller kanske god eftermiddag(y)  kom hem ifrån skolan för en stund sedan! och nu sitter jag här i soffan och håller på med mina naglar! har ju haft akryl i 6 veckor nu, och Ja dom har växt och blivit för långa så tog bort dom idag :) mina Egna naglar är faktiskt långa själva nu så håller på och stärker dom och målar fransk :)

Sitter även och smaskar på några pollys! Underbart!

I dag är det torsdag. och en tråkig torsdag,finns inget å göra. funderar på att åka å sola snart! haha.. om jag orkar! har ju prov i morgon så får se om jag hinner!

Men kära blogg läsare, nu måste jag återgå till målandet av mina snygga naglar! ha det Gorgeous!

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0