God morgon!

Har precis gjort mig klart inför jobbet!
ska jobba 13-17, segt men gött, har inte jobbat på ett tag! (:

Sen i kväll har jag lite olika planer på vad jag ska göra! men får se hur det blir!
I går på girls nigth va det Helt underbart kul! proppen gick och sofias laddare till Iphonen gick isönder!
haha sötnos!
Men men, sånt som händer!

Jag har planerat inför ikväll iallafall att göra om min 
design på bloggen, så ni får stå ut med att det kommer se lite konstigt ut ikväll! en ny header kommer
också inom kort!


Men nu måste jag ner och käka frukost! ha det sötnosar!

Pussss

Här sitter jag å käkar godis! inte de nyttigaste till frukost ,men vadå liksom!


Kommentarer
Postat av: :(

You are beautiful, finns ingen vackrare en dig <3

2010-02-06 @ 12:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0