Hemkommen!

Det är skönt att kommit hem igen!
Asså ibland älskar jag bara å jobba asså! haha helt seriöst!
det va någon killa 20+ som va där med sina 3 vänner 2 tjejer å 1 kille,
som man trodde va att dom det va 2 par men icke sa nicke! hahah
Ena tjejen kom fram till mig och frågade om hon kunde få låna en penna, jag tänkte
liksom inget konstigt med det men haha  han skrev på en lapp till mig, så kom tjejn fram till kassan när jag hade gått bort för att hämta morötteroch gav lapppen till mimmi å sa, kan
du ge denna lappen till hon tjejen med rosetten i håret, min kompis
tyckte att hon va söt! haha å mimmi kom springandes mot mig, hah asså jag dör! sjukt
pinsamt! hahaha

Killen, vem är du?`haha!

Skåningen med mössan!






Tequilbitch.blogg.se ,   Älskar dig flickan!


Kommentarer
Postat av: Jannica

Jag älskar dig med gumman. Har alltid så sjukt kul tillsammans. WE LIEEEY! (L)

2010-02-08 @ 19:21:46
URL: http://tequilabitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0