Myskväll

Har legat och sovit inprensip hela eftermiddagen! Väldigt skönt men känner mig inte frisk på långa vägar! Ikväll så ska jag försöka få i mig lite mat och sen kanske lite godis! Sen bara ta det lugnt! Måste bli frisk! Asså jag förstår mig inte på västtrafiks okunniga blatte chafförer?! Dom väntar inte 2 minuter om tåget e sent så man får vänta 30 min på nästa! Dom är otrevliga, kör i diket, kommer aldrig i tid, gör så man missar eller får stressa på 2/1minuter springa under bron för att hinna med tåget . Eller när bussarna är för tidiga så är tågjävulsl kapen 40-50 minuter sena när dom ska gå var 15 minut!! Åå blir så jävla trött på västtrafik! Jag vill bara spy på dom!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

i princip. tåjävulskapen. blattechaufförer.

2010-02-12 @ 23:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0