Nattstad nästa

Hej god kväll god morgon! Sitter på bussen hem ifrån jobbet nu. Att vara sjuk och jobba är verkligen en höjdare(y) eller kanske inte?! Men när det kommer en snygg kille och handlar av en innan man ska sluta och bildar klubb med än blir det bara bättre! Älskar sånt! Iallafall det som jag tänkte berätta var att under en kort snar framtid flyttar jag över till nattstad.se men allt det ska jag fixa när mitt internet börjar fungera igen!! Har tänkt på det sen i december nu men det har bara inte blivit av med nu ska jag börja med de iallafall:) men kommer blogga här i bland någongång för er som väljer å tjika in här!:). men jag hoppas att nu har fått en bra lördags kväll och kommer få ännu flera bättre kvällar nu underlovet(y) fick ett samtal + 6 st missade nu efter jag slutat av käre Markus om jag ville komma på fest men ytor jag bangar det.. Är inte så pigg och har inte ens gjort mig i ordning sjot liksom kommer direkt från jobbet! haha nej men det kommer somsagt! Lovet har bara börjat!! så ta't lungt å chilla på't så kommer allt gå toppen! Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0