oplanerade dagar

Asså i morse så gick jag upp klockan 7 bara för att göra mig i ordning bra för att åka med bussen halv 9 till praon, men neej så blev dee då inte! lousie smsar mig när jag sitter ich väntar på pendeln 8.53
å säger att hon har mens verk och har spytt å tror inte hon kommer palla hela dagen,
 jag ba faan! har jag liksom gått upp i onödan,
för jag vill inte åka dit själv när vi ska vara 2 stycken det kommer bli för stressigt,
 jag kommer inte palla det, kommer typ svimma eller nått!

så jag åkte hem och nu sitter jag här ska iställer ägna ( stavas de så?! hah ) med
att plugga plugga plugga, och så ska jag ioförsig åka
å shoppa med mamma, kolla på ett par skor, och
färga hennes ögon bryn och ögon fransar ! haha (:

 måste bara fråga en sak, ska man få Mensvärk at cerazette , har ju gått på dom
ett tag men inte fått några bivärkningar men nu har jag
ont i äggstockarna ibland
precis som mensvärk?!
hel knasigt!

Men nu ska jag kila ner med tvätten och sedan så ska jag åka 
iväg med mammsen ! hoppas ni alla får en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: emelielundin

jag käkar också cerazette, har gjort det i 2 år, och ibland kan man få liksom "mens-värk" fast det inte kommer mens, har du tur så får du ingen mens över huvud taget, som jag =)

2010-02-08 @ 20:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0