Shoppningadrenalin

Nu är jag hemma igen efter en shoppingtur med Mammsen, nu är det Plugga Plugga som gäller, inte för att jag tror att jag kommer börja ellernått någongång men man kan ju Alltid hoppas! (y)
Ska skriva klart min novell tills tisdag och antiken arbetet tills fredag!!! och  måste få bra på det för hade Ig varning i svenska i höstas för att jag inte hade klarat aniken provet! aja, men det fixar jag, jag kan allt! haha!! Nej asså det e sant, jag kan faktiskt allt fråga mig någonting bara! Fabulousoooo!

Nej men köpte iallafall 2 par skor ifrån scorett och nilssons( nilson?! hah )
och 2 blusar och 1 cardigan ifrån mq. men aja, Skolpliktsplugget kallar!

See you at the dark side!


Kommentarer
Postat av: <3

Sötnos msn ? (a)

2010-02-07 @ 17:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0