Sjukling

Åkte till skolan tidigt nu i morse för att lämna in mitt antiken arbete! Det hoppas jag att jag får bra på! Är ju dessvärre sjuk så jag åkte dit lämna arbetet klämde i mig lite tårta för fina Sofia Kjellman fyller år i dag!:D. Grattis älskling<3. Och nu är jag på väg hem igen! Hatar å vara sjuk mår illa och hela huvudet dunkar min hals gör ont!! Faan inte nu när det är sportlov och allt!!! Kul att tåget sitter fast i lisebergstation!!sånt här gör mig vansinnig men nu rullar det igen(y) får se hur länge de varar?! Men som sagt jag är ju då sjuk så ska försöka bli frisk och bra inför lovet!! Ha det bra godingar! Puss från eran älskade förebild!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0